יום שבת, 27 באוגוסט 2011

טבעות אירוסין – השפע הוא במבחר



ההכנות לחתונה יכולות לדרוש לא מעט אנרגיה גם מבני הזוג הנמרצים ביותר. מציאת מקום שבו תערך החתונה וכל ההחלטות הנלוות לשאלה זו (כמו למשל האם לבחור בגן אירועים או באולם סגור) היא רק יריית הפתיחה במסלול מכשולים של ממש. לאחר מכן יצטרכו בני הזוג להחליט על כל פרט באירוע, החל מהאוכל דרך המוזיקה ועד לפרחים ולסידור השולחן. רגע לפני שנשאבים למירוץ הזה צריכים להתעסק בעניין הרבה יותר פרטי ואינטימי, והוא כמובן בחירת טבעות אירוסין.

המנהג של נתינת טבעות אירוסין קיים כבר מאות שנים, למרות שלא בכל תרבות יש להן תוקף מחייב. כיום מקובל מאוד לשלב את נתינת הטבעת בעת הצעת הנישואין, אך כמובן שאין שום חובה לעשות זאת דווקא ברגע זה. זוגות רבים מחפשים טבעות אירוסין ביחד, כחלק מן ההכנות המשותפות לחתונה ואפילו כאקט רומנטי. אמנם אלמנט ההפתעה נעלם במקרה כזה, אך מצד שני מובטח שהטבעת שתיבחר תהיה בדיוק מה שבני הזוג מצפים ממנה.

כדאי להתחיל את החיפוש אחר טבעות אירוסין בבית, מול האינטרנט או בקריאת מגזינים העוסקים בתחום. במקום להתרוצץ בין חנויות אפשר בצורה כזו לקבל מושג כללי וראשוני לגבי הטבעת שרוצים. זהו שלב חשוב כיוון שיש מבחר עצום של טבעות שיכולות להתאים לתפקיד זה, וקשה מאוד להחליט מבין כל האפשרויות. אם מדובר בבן זוג שמפתיע את בת הזוג, כדאי כמובן להתייעץ במישהי שמכירה את הטעם שלה מקרוב כמו חברה טובה או אחות.

השלב הבא כבר כרוך בסיור בכמה חנויות תכשיטים, ורצוי בכאלו שמתמחות בעיצוב או במכירה של טבעות אירוסין. ישנם מספר מקומות בארץ שבהם מרוכזות כמה חנויות כאלו אחת ליד השניה, אך אם ישנה חנות שמועדפת על אחד מבני הזוג כדאי להתחיל את הביקור דווקא בה. יתכן שבחנות זו תוכלו למצוא את כל מה שתצטרכו, ובכך תוכלו לחסוך מעצמכם טיולים רגליים מעייפים בעוד חנויות. ולבסוף כדאי לזכור שלא חשוב איזו טבעת בוחרים, בסופו של דבר העיקר הוא במשמעויות הסמליות של נתינת הטבעת, כך שאין שום צורך להיות לחוצים!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה